DENNA VECKAS JÄGARVILA!

Http://missalex.blogg.se

http://deniselarsson.myshowroom.se

http://marlenelundgren.wordpress.com

http://ckklara.blogg.se/

www.xandrasblogg.se

http://annahagelin.blogg.se

http://elinth.myshowroom.se

www.nattstad.se/Missfleur

http://maellee.wordpress.com/

jjennaa.blogg.se 

sjuett.forme.se

http://oliviahoervallius.blogg.se

http://cassandrawiikjrvelin.blogg.se

www.emmagustin.se

wolfiewellness.wordpress.com

Ikiz.blogg.se

http://nathaliezamora.devote.se

http://amandaspang.blogg.se

www.nattstad.se/zookz

.

Så underbart att så många deltar i veckans utmaning och även peppar sina egna läsare att vara med. Var också över 60 pers som deltog på instagram (@idasfitness) WOW vad ni är grymma! Hur gick jägarvilan? Själv har det brännt riktigt ordentligt i låren denna vecka. Körde mina sista minuter uppe vid Gondolen i Slussen under Puma inspelningen 😀 Haha. ’

Nu ska jag gå in och läsa alla era bloggar som deltagit för att få träningsinspo. Sedan hoppas jag att ni laddar om för ytterligare en ny härlig utmaning som kommer upp imorgon 8.00 här på bloggen! 🙂 NU KÖR VI!

BLOG AWARDS 2013

I torsdags besökte jag Blog Awards där jag fått den stora äran att vara en av de nominerad i kategorin Årets Träningsblogg. Det blev ingen seger men vill tacka alla ni som röstat på mig! Betyder så otroligt mycket! <3 Hade en fantastiskt trevlig kväll med många fina vänner och andra trevliga bloggare!

Jag ville inte vara med att tävla mot alla snygga modebloggare i snyggast klänning så satta på mig pyjamasen och gympadojorna och skuttade iväg 😀 Haha. Love it! 

 

Foto: Eero Bild

BÄSTA ÖVNINGARNA FÖR RYGGEN? PROTEINBARS TILL MELLIS? HUR GÅR MAN UPP I VIKT?

Kan du visa bra övningar för ryggen?

SVAR: Såklart. Mina absoluta favoritövningar är chins – LÄNK, latsdrag – LÄNK och stående rodd med skivstång…

Är tonåring och har tränat nu ett tag ganska mycket. Mår superbra! Men har funderat på fitnessgurus proteinbars efter träningen, är de bra eller är det bättre att äta en banan eller göra egna bars efter t.ex. zumba-passet eller pingisen?

SVAR: Vad härligt att du tränar på 🙂 Fitnessgurus proteinbars kan absolut vara ett bra alternativ till mellanmål/återhämtningsmål. De är helt glutenfri, innehåller bra med proteiner och inte minst SJUKT goda 🙂 Haha. Perfekta att ha till fikat/kaffet istället för bulle.

HÄR KAN NI BESTÄLLA DEM – LÄNK

hur tycker DU att man ska göra om man är hyffsat smal men vill gå upp i vikt utan att lägga på sig fett och även bygga stora muskler? 😀 lite knepig fråga, men svara gärna så gott du kan! <3

SVAR: Hej tjejen! Jag skulle rekommendera att testa träna styrketräning och skippa låndistans konditionsträning. Sedan att ligga på ett överskott på energi varje dag med en stor andel protein. Bäst här är att anlita en kostrådgivare för att lägga upp ett kostschema utefter ditt kaloribehov och mål. Lycka till! Kram Ida

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!