Okategoriserade

VILL HA

nellycoll1. Hoodie Adidas – HERE // 2. Tank Casall – HERE // 3. Sports Bra Casall – HERE // 4. Nike Free – HERE // 5. Tights Kari Traa – HERE

Jag har fått en önskan om att tipsa mer om kläder och att sätta ihop outfits och självklart kan jag det. Det är bara något jag tycker är sjukt kul! Hade jag inte jobbat med träning så hade jag jobbat med kläder/mode då jag älskar det! Här kommer en liten önskaoutfit från mig. Älskar kombinationen med rosa, grått och svart!

English: I´ve received a wish from you to write more about clothes and putting together outfits. I love clothes and fashion so that´s just something I think is very fun! Here´s a dream workout outfit. I just love the combination of grey, black and pink!

 

CHIC GALAN 2014

kolla_in_vimmelbilderna_fran_chicgalan_2014_Y8B6151_redigerad_ida_warg

Dress Oneness – HERE // Shoes – Top Shop // Jacket Jofama by Roxy – HERE

Igår efter mitt Boot Camp bytte jag träningskläderna mot den lilla svarta och begav mig till Chic-galan. Mycket trevligt folk träffade jag där och även om party inte är min grej så var det kul att mingla runt en stund. Ser ni att jag lyssnade på er i mitt val av klänning? Valde den som fick flest röster av er 🙂

English: Yesterday after Boot Camp I change my workout clothes to a little black dress and went to ”Chic-galan”. It was very fun to meet so much friends and nice people and do you see that I listen to you? I wore that dress you voted for. Loved it!

 

 

BRUN SOM EN PEPPARKAKA

IMG_7902.JPGIMG_7892.JPGIgår var jag och gjorde spraytan hos Ludmila på Beauty Stockholm.  Ska ha på mig en kort klänning ikväll och mina ben var helt blå efter måndagens Pole Dance träning så jag var tvungen att fixa till det. Det blev galet bra och så skönt att vara lite brun igen! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Spraytan är bannemej så bra! Det tar 10 min så är man brun som en pepparkaka och det håller i 1,5-2 veckor utan att bli fläckigt (om man sköter det). Den spraytan jag gör är dessutom ekologisk. GÖTT! Nu blir det Boot Camp och sedan Chic-galan. Woop!

English: Yesterday I did Spraytan at Beauty Stockholm. I will wear a short dress tonight and my legs were blue after mondays Pole Dance workout so I just had to cover it 😀 I love Spraytan and it just takes 10min and then you are totally brown. Now its time for Boot Camp and after that a big party. Woop!

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!