Okategoriserade

THIS WEEKS #WARGPOWER

IMG_4022.JPGIMG_4020.JPGIMG_4021.JPGNetti

Elin

Louise

Ellen Schutz

Josefin Holst-Norén

Theres

D. DeMarkey

malin

Tula

Ida

Ebba

Sanna Eriksson

Sofia

Sofie

S A R A

Paulina

Jennifer

Så grymma och så mycket fin inspo från er mina vänner. Bilderna är min afavoritbilder från veckan i vår hashtag #wargpower och ovan ser ni även länkar till alla som varit med och deltagit i denna veckans utmaning! Wohoo ni är grymma! Imorgon 7.00 kommer en ny underbar utmaning upp så håll utkik! Kramis, I

//English: You are amazing! So much inspo Ive got from you guys! Above you can see my favorite picture from this week in our hashtag #wargpower and you can also see links to all blogs that participated in this weeks challenge. Wohoo. Tomorrow 7.00 I will post a new wonderful challenge so stay tuned! Love, I

 

GOOD MORNING

ida-warg-pinkida-warg-pink-2ida-warg-pink-3ida-warg-pink-1Pink sweater – HERE (adlink) // Jeans – HERE (adlink)

 Godmorgon mina älsklingar! Härligt med lördag idag, wohoo. Just nu sitter jag och myser i soffan med min nya rosa stickade tröja och dricker kaffe. Idag blir det lite träning då jag igår fick ta vilodag pga. jag tog bort födelsemärken så fick inte träna. Ska känna efter vilka övningar jag kan göra idag som inte drar upp mina sår så det blir ärr. Men ser verkligen fram emot att gå till gymmet! Vad ska ni göra idag? Någo mer som ska träna?

//English: Good morning my sweeties! So nice with saturday, wohoo. Today Im going to the gym for a workout. Dont know what exercises Im going to do because I removed moles on my upper body yesterday so I did not work out. Really looking forward to visit the gym today. What are you going to do? Will you exercise?

HELLO BLONDIE

ida-warg-frisör3ida-warg-frisör-5ida-warg-frisör-1ida-warg-frisörVänner jag känner mig hemma igen! Det har varit många år nu då jag haft de mest konstiga hårfärgerna (vilket jag har gillat) men igår var det dags att bli en riktig blondin igen. Det har slitit enormt på mitt hår att gå från röd till blond + allt saltvatten och sol jag utsatt håret med det senaste året + extensions. Min frisör var inte glad på mig när jag kom men nu är håret blont igen och dags att köra total rehab på det ett tag. Får se hur länge jag kan hålla mig utan att sätta i lite hårförtjockning igen. 😀 haha. Men jag älskar den blonda färgen och Alex på Saxess By Alex gjorde ett grymt jobb med att få mitt stackars slitna hår att se fräscht ut så TACK! Jag är supernöjd!

//English: Im back again! I had a long period with the strangest hair colors (which I liked) but yesterday it was time to become a real blonde again. It has worn tremendously on my hair to go from red to blonde + all saltwater and sun I exposed the hair with the last year + extensions. My hairdresser was not happy with me when I arrived, but now my hair are blonde again and its time for a real rehab for a while. We’ll see how long I can keep myself without putting in a little hair thickener again. 😀 haha. But I love the blonde color and Alex at Saxess By Alex did an awesome job of getting my poor worn hair look fresh so THANKS! I am super happy!

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!