Okategoriserade

PROBLEM MED MAGEN, VILKA KOSTTILLSKOTT?

happy-stomach

1. Glutamin – HERE // 2. Lactovitalis – HERE // 3. Cellenzym – HERE // 4. Chlorella – HERE

question answerHej Fina Ida! Det är SÅÅ roligt med Idas kök och det är verkligen uppskattat med all den härliga energi du sprider. Jag har en fråga =) Jag tänkte beställa chlorella och cellenzym nu då du pratat så gott om det, jag har riktiga problem med min mage och vill kolla om det blir bättre. Jag tycker dock det är liite dyrt och undrar om det finns någon rabattkod man kan använda via Dig?=)

SVAR: Hej och tack snälla för din kommentar vad glad jag blir 🙂 <3 För mig har dessa hjälpt mig mycket på vägen tillsammans med lactovitalis, glutamin och rätt kost. Försök att undvika äta sådant som du vet att din mage är känslig mot. För mig var det ex. gluten, nötter, avokado, råa grönsaker mm. Det är väldigt svårsmält för mig så undviker det. Sedan tar jag 2 cellenzym innan varje stor måltid och 5 chlorella varje morgon och eftermiddag + 2 lactovitalis och 1-2tsk glutamin i mina smoothies. Denna kombinationen har hjälpt mig till en bättre maghälsa men man måste ha tålamod då det inte räcker med en vecka eller månad utan man blir succesivt bättre. Jag jobbar på rabattkoden 🙂 Lycka till och hoppas det hjälper! Kramis

//English: Question/answer in swedish. Use google translate.

INSPELNING AV MATLAGNINGSPROGRAM

ida-warg-raw-food-1ida-warg-idas-kökidas-kök-ida-wargraw-food-Ida-Warg

Så roligt att så många av er gillade min nya youtube serie ”Idas Kök”. Förra vecakn var det premiär och ni kan se det avsnittet HÄR och senare idag släpps avsnitt nr 2. Igår så spelade jag in ytterligare 4 st avsnitt och jag hade finbesök av en grym kock som lagade den godaste maten jag smakat på länge och recepten kommer med programmen som släpps om någon vecka. Wohoo ja är så taggad på Idas Kök och vill bara spela in mer! 🙂 För att få alla grymma recept så glöm inte prenumerera på min youtubekanal HÄR för att inte missa något avsnitt! Kramis, I

//English: So fun that you liked my last episode of ”Idas kitchen”. You find the last episode HERE (eng sub) and later today I will post episode 2. Yesterday I recorded 4 new episodes and I had a visit from a cruel chef who cooked the most delicious food I’ve tasted in a long time. To get all good recipes do not forget to subscribe to my youtube channel HERE. Love, I

 

VM I FALUN #HEJAKALLA

vm-falun-ida-warg-6vm-falun-ida-warg-7vm-falun-ida-warg-2vm-falun-ida-warg1vm-falun-ida-warg-3vm-falun-ida-warg

Igår var jag Alex, Janni och Carro i Falun tillsammans med Oral-B för att heja på Charlotte Kalla. Det var så mäktigt att få vara på plats och se henne vinna VM! Wohooo säger jag bara. Såg ni loppet? Tack Oral-B för en grymt trevlig dag!

//English: Yesterday me, Alex, Janni and Carro was in Falun with Oral-B cheering at Charlotte Kalla. It was so awsome to be there and watch Charlotte win! Wohoo. Thank you for a fantastic day Oral-B!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!