Okategoriserade

THERE´S NO BETTER MAKE-UP IN THE WORLD THAN A SMILE

oral-b-white

Hej mina älsklingar! Vet ni vad det bästa och vackraste jag vet är? Jo ett vackert leende. Jag försöker faktiskt le så mycket jag kan varje dag. Att börja dagen med ett stort leende och säga ”Vilken underbar dag” gör faktiskt att hela dagen blir mycket härligare och man börjar med en bättre känlsa. Sedan brukar jag faktiskt le när jag löptränar. Att le under de tuffaste intervallerna gör det sjukt jobbiga lite mindre jobbigt. Haha, har ni inte testat så gör det 🙂 Jag älskar att omge mig med personer som ler mycket för det ger mig positiv energi. Kommer bli mycket leenden framöver då jag återigen ska göra ett samarbete med Oral-B där ni kommer ha chans att vinna galet fina priser. Wohoo! Kommer berätta mer om det framöver så stay tuned and smile 🙂

NLY DESIGN BY VICTORIA TÖRNEGREN

collection-780x1024

Whole collection HERE!

God morgon mina finisar! Hoppas ni sovit gott? Jag vill börja denna dagen med att tipsa er om att kolla in min kompis Victorias nya kollektion för Nelly. Alltså WOW så snyggt allt är och wow så snygg Victoria är! Jag själv har klickat hem den DEN HÄR vita blusen och DEN HÄR svarta kavajen och är så peppad på att få hem dem! Nu ska jag käka frulle och sedan springa iväg på lite möten. Är så taggad på att träna idag då jag hade vilodag igår. I eftermiddag efter alla möten är klara så kommer jag nog köra intervaller. Börjar ju närma sig loppet jag ska springa och det märks på mina intervaller då de bara blir jobbigare och jobbigare :S Puh! Men men ska ladda upp med massa mat idag så jag är taggad i eftermiddag! Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Puss, I

//Good morning my sweetherts. Hope you sleep well? I want to start this day to tell you to check out my friend Victoria’s new collection for Nelly. I just say wow what a beautiful collection! Now I will eat braekfast and then have some meetings. Later today I will run intervals. I need load with a lot of food today so I have a lot of energy for my intervals. Talk to you later. Love, I

HAPPY MOTHERS DAY

IMG_9574IMG_9572

Idag är ingen vanlig dag för det är min älskade kära mors dag, hurra hurra hurra! Ni har väl inte glömt bort att säga grattis till er mamma idag? Det är hon som satt er till detta underbara liv så ge er mamma extra mycket kärlek idag. Tyvärr är jag 40mil från min egen mamma Paula men skickar henne massa kärlek och vet att pappa kommer ta väl hand om henne idag 😉 Puss på dig mor! Bilderna ovan är från Marbella i höstas när mamma var med på min träningsresa. Var så sjukt imponerad av henne då hon körde gärnet tillsammans med de andra tjejerna som var med och hon rockade! Visste inte att jag hade en sådan stark och atletisk mor!? 🙂 Hoppas jag är lika stark, smidig och snygg när jag är lika gammal som henne. Nepp nu ska jag ta min lilla rumpa till gymmet och köra lite squats. Stort grattis till min mor och alla andra mammor där ute. Ni är fantastiska! Puss, I

//English: Happy mothers day! The pics above is of me and my mum Paula for my workout trip  to Marbella last atumn. Unfortunatly I cant be with her today but I send her a lot of love today 🙂 My mum is so strong and beautiful and I just wish that I will be an look the same when Im in her age. Now its time for the gym and some squats. Talk to you later. Love, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!