Okategoriserade

PLÅTNING OCH DANS

stadium-dag-2stadium-dag-4stadium-dag-2-6stadium-dag2-1

I veckan så plåtade och filmade jag ett jobb för Stadium vilket var så otroligt roligt! Det var inte bara ett roligt jobb utan ett fantastiskt härligt team med massa positiv energi! Längtar verkligen tills jag får se slutresultatet!

Idag mår jag toppen fast att jag sovit 4 timmar. Var nämligen ute en sväng igår med min fina vän Natasha. Vi käkade middag, drack kaffe, käkade chokladtryffel och dansade hela kvällen. Så himla roligt hade vi och verkligen vad jag behövde efter en hektisk vecka. Idag blir det kaffe i solen och chill. Hur mår ni? Vad gör ni idag? Puss, I

VECKANS INSPO

IMG_3531.JPGIMG_3530.JPGIMG_3532.JPG

God morgon mina vänner! Här kommer veckans grymma bilder i vår hashtag #wargpower. Lika grymma som vanligt är ni och era träningsbilder peppar mig att snart sätta igång med styrketräningen igen. Förra veckan tränade jag bara 1 gång pga. massa jobb och veckan innan det 2 gånger. Men min kropp har verkligen behövt vila då det varit otroligt mycket de senaste veckorna men från och med imorgon blir det lite struktur på det hela. Senare idag kommer en ny video upp med en utmaning ni har önskat och det är en video med alla mina favoritövningar för rumpan i en och samma workout, så missa inte det. Prenumerera HÄR!

Hörs sedan! Puss, I

VÄGER JAG FÖR LITE?

question-answer

Hej! En fråga. Jag tränar 5 dagar i veckan, ganska mycket konditionsträning. Eftersom jag tränar mycket så har jag också ganska mycket muskler. Jag har fått en del kritik från mina föräldrar som tycker att jag väger för lite. Jag väger 50 kg och är 165 cm lång. Du som är medveten om kost och hälsa, anser du att 50 kg är en för låg vikt? För personligen så trivs jag bra. Vad väger du och hur lång är du? Kan du inte skriva lite om vikt osv. Folk är så rädda för att berätta vad de väger.

SVAR: Hej Isabelle! Jag väger 55-57kg och är 166. Så lika lång som dig men väger 5-7kg mer vilket är ganska mycket. Vi alla är olika men hade jag vägt 50kg hade ja definitivt varit uderviktig. Så jag tycker du ska lyssna på dina föräldrar då de vet hur du brukar se ut och ser dig utifrån. Det är lätt att man blir blind själv. Sedan lyssna också på hur din kropp mår? Är du pigg? Har du energi? Utvecklas du i din träning? Har du din mens kvar?

Som sagt så är vi alla olika och för mig hade 50kg varit för lite. Till och med 54kg kan jag tycka är på undre gränsen för mig då min kropp består till stor del av muskler och muskler väger ju mer. Jag brukar försöka hålla mig på 55kg och upp för att må som bäst.

Men jag skulle verkligen rekommendera att ta dina föräldrars ”varning” på allvar och känna efter. Det skulle absolut inte skada om du gick upp några eller fler kilon. Kramis

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!