Okategoriserade

VILKET PREVENTIVMEDEL ANVÄNDER JAG?

vilket preventivmedel

God morgon mina älsklingar! Ni har många gånger frågat mig om vad jag använder för preventivmedel och jag har inte riktigt velat svara på det då jag inte haft något bra tips till er. Jag gillar absolut inte p-piller och andra alternativ med hormoner då jag blir helt galen av dem och får typ alla symptom man kan få… går upp i vikt, får finnar, humörsvängningar, trött osv.

Har tidigare inte vetat vad jag ska använda men är så glad att Natural Cycles har kommit ut på marknaden! Kolla på den HÄR videon så får ni höra mer vad jag tycker om preventivmedel och att stoppa i sig hormoner.

Vill ni också testa så får ni hela 100kr rabatt på det redan rabatterade priset + en gratis termometer (värde 199kr) om ni anger koden Ida2NC vid beställning HÄR.

(Inlägg i samarbete med Natural Cycles)

 

 

15% OFF PÅ HELA NELLYS SORTIMENT

Klicka på bilderna för att se pris och för att komma till kläderna 🙂 (Adlinks)

God morgon mina älsklingar! Jag fick världens ryck i förrgår och beställde hem en helt ny svart och vit garderob. Jag älskar svart och vitt och kan glida omkring i det dygnet runt och speciellt under höst och vinter. Jag kände verkligen att jag behövde uppdatera min träningsgarderob med svart så blev både nya tights, skor, tröjor och linnen. Efter en höst fylld med massa jobb så tyckte jag att jag var så värd den här shoppingen 🙂 haha.

Vill ni också uppdatera er garderob så passa på idag då ni får hela 15% off på hela sortimentet hos Nelly (OBS vissa varumärken exkluderade) om ni anger KODEN: 15off vid beställning –> HÄR!

Erbjudandet gäller endast idag mellan 10.00-23.59!

VILKEN STYRKETRÄNING ÄR BÄST FÖR TJEJER?

traning-3

Hej! Som tjej, vilket är bäst tung styrketräning på gym eller räcker kroppen som redskap hemma? Vilken tycker du är bästa gymkedjan? 

SVAR: Det spelar ingen roll om du är tjej eller kille utan det som spelar roll är vad du har för mål. Vill du bara hålla kroppen stark och frisk så räcker det att träna hemma. Vill du bygga större muskler eller kanske mer specifikt vill stärka upp en muskelgrupp så kan det vara behövligt att besöka gymmet.

Jag tränar och föredrar Sats men det är endast för att de flesta vänner tränar där och för att det ligger närmast mig. Tycker det är ganska dyrt bara för att vara en vanlig gymkjedja faktiskt. Jag tycker alltid det är bäst att välja gymmet närmast hem eller jobb så man kommer iväg 🙂

Kramis

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!