INSPIRERAD

God Morgon!

Hade en riktigt trevlig dag i Bollnäs igår och fick se många fina bidrag i koreografitävlingen. Så himla bra att de anordnar en sådan tävling för att uppmuntra ungdomar att våga satsa på sin passion. Coolt! Mer av det vill vi ha! Man kan redan nu anmäla sig till nästa års regionsuttagningar. Mer info HÄR!

Nu ska jag ta på mig lite kläder och ta en morgonpromenad innan det är dags att bege sig mot Cirkus för att ha ljusrep inför eftermiddagens gig.

SKAPA DANS

God Morgon!

Vaknade av mig själv vid 06.40 idag och kunde inte somna om. Nu har jag fått i mig frukost och ska göra mig redo för att gå till tågstationen. Ska nämligen iväg till Bollnäs och jobba idag. Ska bli riktigt roligt då jag ska sitta i en jury på en riksfinal i en koreografi tävling.

Häftigt och bra att denna tävlingen finns! Stort Lycka Till till alla som ska vara med och tävla i finalen!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!