ALEX SAIDAC

Det är mycket roligt som händer just nu och jag känner att jag inte riktigt berättat någonting för er. Kan börja med att berätta att jag och Celina ska börja dansa med en ny artist som heter Alex Saidac. Superskön brud som det kommer gå riktigt bra för. Tror hon redan ligger i topp 10 på Englands mest spelade låtar. Kan jag förstå! Här är hennes första singel…

Sedan har håller hon även på att göra ett samarbete med Pitbull och Benny Benassi. Så här låter det…

MYSMORGON

Sitter och morgonmyser med en stor tallrik gröt, keso och kanel och kollar på Vakna Med The Voice. Min rumpa har börjat bli lite öm från gårdagens träningspass. Härligt! Jag har faktiskt haft svårt att få bra kontakt med just Gluteus Maximus (stora rumpmuskeln) innan, men nu vet jag att jag hittat den. Gäller att koncentrera sig när man kör styrketräning ;D

Idag blir det mera rep med Celina, mera styrketräning på gymmet och sedan ska jag träffa Sibel för en fika 🙂 Mysdag!

PROTEINBOMB TILL MIDDAG

Körde en proteinbomb med sallad till middag. Omelett på 2 hela ägg och 2 vitor + 80gram tonfisk i vatten och lite hackad purjolök. Detta käkade jag med sallad på 1 morot, gruka och tomat och självklart en stor klick med kvarg.

Så går det när man är trött och hungrig på protein ;D

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!