I LOVE MY LIFE

Wihoo. Har haft en grym dag på Cirkus idag. Bilder och förhoppningsvis film från giget kommer imorgon 🙂

Trots att jag har jobbat hela helgen känns det så himla bra och jag är mer inspirerad än någonsin och det händer mycket nu…

– Igår var jag och satt i juryn i en koreografitävling tillsammans med stora namn inom dansbranschen.

– Idag var jag dansansvarig och tog även en sväng om uppe på Cirkus stora Scen tillsammans med mina friends i Branded.

– Tidigt imorgon ska vi filma in en video till skivbolaget med artisten Alex Saidac och koreografen.

– Under resten av veckan kommer det bli rep inför en kommande gala + massa undervisning.

– Sedan ska jag även ha en hel del PT- kunder. 🙂

Man kan minst sagt säga att det blir en tuff och fullspäckad vecka men jag är så tacksam för att jag får jobba med saker jag verkligen älskar! 🙂 Happytimes…

Så här ser jag ut just nu 😀

PROMENERA MERA

Tog mig en PowerWalk på 1,5 timme runt djurgården. Verkligen uppfriskande. Promenader borde varje människa verkligen unna sig varje dag. Det är svårt att komma iväg ibland, men oj så gott det gör en. 30 minuters promenad om dagen kan förbättra hälsan något enormt. Nu pratar jag inte bara om överviktiga personer utan jag pratar om alla! Benskörhet, immunförsvar, hjärt- och kärlsjukdomar… mm. mm.

Så nu uppmanar jag alla till att ta sig en skön söndagspromenad! Ut med er i det härliga höstvädret och berätta sedan för mig här i kommentarsfältet hur skönt det var! 😉

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!