Okategoriserade

BUDGET TIPS PÅ TRÄNINGSTIGHTS

tajts1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE // 6. HERE // 7. HERE

Jag har fått massa önskemål på att tipsa mer om träningskläder och gärna till ett bra pris. Ovan ser ni 7 olika  tights som alla kostar under 300kr och som jag tycker är superfina. Mina favoriter är 3, 4 och 7. Vilka är era?

English: You want me to give more tips about workout clothes to a good price. Above you can see 7 tights that I think is awesome and all under 300kr. My favorites is 3, 4 and 7. Which one is your favorite?

 

FRYSER DU?

IMG_0801.JPGIMG_0802.JPG

Någon mer än jag som är riktigt frusna? Till alla er vill jag verkligen tipsa om att införskaffa handledsvärmare nu under vintern. De värmer otroligt mycket när man sitter vid datorn och jobbar. Jag köpte mina hos min zonterapeut på som även är sömmerska. Hon gör massa söta i olika färger och mönster. Vill man beställa av henne så maila på mail@syakuten.se.

English: Any more then I who freezes? If you do I can really recommend to buy wrist warmers. So nice and warm to have when sitting by the computer working. I bought mine at my reflexologist who also is a seamstress. She does a lot of cute in different colors and patterns. Order by mail her on mail@syakuten.se.

 

 

EN GÅNG BLOND, ALLTID BLOND!

IMG_0803.JPGhårförtjockninghårförtjockningAtt vakna upp som en blondin idag känns helt amazing! Haha, en gång blond alltid blond! För ett år sedan färgade jag håret knallrött och har sedan dess haft massa spännande flummiga hårfärger. Det har varit kul och jag gillar dem alla men nu kände jag verkligen att det var dags att bli en blondie igen och speciellt när jag har så många utlandssemestrar bokade då mitt hår bleks i solen.

Innan hade jag superfint tjockt blont hår men alla fägringar, allt bad i saltvatten och speciellt alla timmar med tofs och knut har slitit enormt på det och antingen var det att klippa av allt till en lång page eller att sätta in lite förtjockning och det blev det sistnämnda. Var hos Rapunzel igår och fick håret färgat, klippt och satte i 40st slingor som förtjockning. Känns som sagt amazing och jag är mer än nöjd!

Gillar ni det? Passar jag bäst i blond eller ombre?

Englsih: Feels so good to wake up as a blondie. Haha, once blond always blond. The last year I have had a lot of different red hair colors and I really like them all but now I really wanted to be a real blondie again. Yestarday I visited Rapunzel and they colored, cut and put in some hair thickening. I love it and I feel amazing! 🙂 Do you like it? 

(Inlägg i samarbete med Rapunzel)

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!