Okategoriserade

FEMIMAL BRUNCH

IMG_1716.JPGIMG_1717.JPGIMG_1707.JPGIMG_1711.JPGIMG_1718.JPGIMG_1712.JPG

Igår bjöd Alexandra in till brunch för lanseringen av hennes nya kosttillskott Femimal. Så stolt över min vän som gör ett så bra jobb! Det var supermysigt att hänga med bästa gänget på Mocco och det bjöds på supergod mat och massa skratt! Tack Alex för en grym förmiddag!

English: Yesterday my sweetie Alexandra had a brunch for celebrating the launch of her new supplement Femimal. Im so proud of her! It was supercosy to hang out with all blog friends at best Mocco and we had so much good food! Thank you Alex!

 

Tävling! Vinn en Nikon D5300!

IMG_8967.JPGIMG_9742.JPGIMG_1648.JPGIMG_1707.JPG
Jag har fått den stora äran att vara ambassadör för Nikon D5300 och jag älskar den då den har hjälpt mig höja kvalitén på bilderna här på bloggen. Det absolut bästa är att man så smidigt och lätt kan föra över bilderna direkt från kameran till mobilen men en Wi-Fi funktion och har underlättat och höjt kvalitén på mitt jobb.
Nu till det mest fantastiska, jag kommer nämligen nu att tävla ut en sådan här grym kamera till någon av er. Motivera i kommentarsfältet till detta inlägg varför just DU borde vinna en Nikon D5300 och beskriv hur du skulle använda den i din vardag.
Bästa motiveringen vinner en Nikon D5300 till ett värde av 7.890 SEK och tävlingen pågår i 10 dagar (12dec). Så galet kul att kunna få ge någon av er denna kamera, så vad väntar ni på?! Anmäl er nu! 🙂
(I samarbete med Nikon)
English: A swedish competition.

BARA 1 VECKA KVAR

IMG_1360.JPGIMG_1361.JPGIMG_1358.JPGIMG_1355.JPGIMG_1353.JPGIMG_1352.JPG

Hela 4 veckor har redan gått på mitt Boot Camp och bara en vecka kvar att köra. Jag är helt stum av utvecklingen som har skett på alla. Inte en enda kunde göra pull-ups när vi började och det kändes helt omöjligt för de flesta. Denna veckan har 5 personer klarat göra en egen pull-up utan hjälp och armhävningarna ser jag också enorm förbättring på. Så galet kul! Anmälningar har redan börjat trilla in för nästa års boot camp som jag planerar att starta i början av februari. Inget är bestämt ännu men går att göra intresseanmälam på pt@idawarg.com

English: 4 weeks already gone on my boot camp and just 1 week left. I am so proud and can’t believe what a progress they´ve done! Not one of them could do a pull-up week 1 and now 5 of them can do it without help and I can also see a big progress on the push-ups. So fun! I plan the next boot camp in the beginning of feb and if you want to join mail me at pt@idawarg.com

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!