Okategoriserade

COLOR OF LOVE

nelly(AdLinks)

1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE

God morgon mina älsklingar! Har ni sovit gott? Själv känner jag mig lite mörbultad efter gårdagens träning men berättar mer om det senare. Just nu sitter jag och surfar runt och kollar efter nya tights och det finns så många snygga! Sedan har jag märkt att det verkar vara sjukt inne med färgglada och gärna mönstrade tights. Jag brukar alltid ha svarta tights med färgglad topp men tycker det är galet snyggt att köra tvärt om och har nu beställt de kornblå ovan. Gillar ni mönstrade tights? Vilka är er favorit ovan? 

//English: Good morning my sweethearts! Have you slept well? Im a bit sore after yesterdays workout but more about that later. Right now I look after new workout tights and there is so many nice and colorful with a lot of patterns. I use to wear black tights with colorful top but I will start to do the opposite. I just order the blue once above. Do you like workout tights with patterns? Which one above is your favorite?

TRÄNINGSRESA PÅ G

Skärmavbild 2015-02-03 kl. 18.02.26

God kväll vänner! Idag har jag lekt med min lilla vovve jag är hundvakt för och jobbat hemifrån hela dagen. Håller på med träningsresan till Thailand och vi har haft strul med utskick av information så ber om ursäkt att många av er inte fått någon info för ens idag. Men ingen fara för det finns fortfarande platser kvar men skynda er att svara om ni vill med för vi inväntar definitivt svar från många och det är försten till kvarn. Resan kommer vara 9-20 april och är man intresserad och vill ha mer info så maila travel@idawarg.com och lämna även tel. nummer. Är så taggad på den här resan då den kommer bli magisk! wohoo!

//English: Good evening! Today I been playing with my little dog friend and working from home all day. Working with the workout trip to Thailand and now we have sent more information to all of you who are intrested. The trip will be 8-20 april and if you want more info send an mail to travel@idawarg.com. It will be a magic trip! wohoo.

TRÄNA SQUATS, NYTT UPPLÄGG

IMG_3109.JPGIMG_3110.JPGIMG_3111.JPGYes jag har redan betat av en hel del squats i veckans utmaning och är riktigt stel i ben och rumpa idag. Wohoo. Igår så körde jag squats på 50kg och det var riktigt tungt. Bad mina vänner och några PT-polare på gymmet kolla mig och jag har nu kommit fram till att jag ska försöka förbättra min teknik och ”bana om” mina squats så jag kommer gå från få reps och tungt till många reps och lätt och jag kommer även börja köra front squats. Min naprapat sa i lördags att jag har väldigt rörliga leder och är där med väldigt ostabil då jag måste aktivera så många muskler för att göra en övning (speciellt med fria vikter) och det kan vara därför jag tycker tunga squats är obehagligt. Jag tror helt enkelt inte min kropp är byggd för att lyfta tungt i vissa positioner. I alla fall är jag sjukt taggad på mitt nya squats upplägg och kommer börja med det på onsdag (längtar redan). Idag är det vilodag från styrketräningen och jag ska ägna mig åt att vara hundvakt åt världens gulligast hund Jastin som jag även är PT för (han ska gå ner några kilon) så dagens träning får bli hundpromenader helt enkelt. Ska ni träna något idag? Vad? Berätta 🙂

//English: I´ve already started with this weeks challenge and did a lot of squats yesterday and my legs and butt is reslly sore today! Wohoo. I´ve been doing few reps with higher weights for a while now but will change it to higher reps and lower weights for a couple of weeks. I need to go back and focus on the technique. Wednesday I will squat again and I´m so exited! Today is rest day from strength training and I will be a dog-sitter for the world’s cutest dog Jastin and I´m also his PT (he needs to lose a few pounds) so today’s workout will be walking the dog. Will you exercise something today? What? tell me 🙂

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!