Okategoriserade

A MAGIC LUNCH

helathy-food-1 helathy-food

God morgon mina hjärtan! Hoppas ni sovit gott! Jag har sådan sjuk träningsvärk i mina bröst! haha. Var och körde med min PT igår och vi körde bröst, axlar och mage. Jag har aldrig kört ett bröstpass innan i hela mitt liv då minnaprapat förnjudit mig för jag varit för stel. Men nu jäklar var premiären och aj mina pattar säger jag bara 😀 Berättar mer om hela passet senare idag 🙂

Efter träningen gick vi och käkade på ett superbra ställe på Gullmarslan. Bor ni i närheten så måste ni gå dit. Kommer ej ihåg vad det heter men det låg precis till vänster om T-banan. Där fick man välja ihop sin egen sallad och jag valde räkor, getost, rödbetor, granatäpple och sojabönor. MUMS säger jag bara så gott och jag äskar att de serverade maten i hinkar! Nepp nu ska jag springa iväg till revisorn och sedan luncha men vi hörs senare idag. Puss, I

//English: Good morning sweeties! Hope you slept well! I have such a pain in my chest after yesterdays workout with my PT. We did chest, shoulders and abs. I have neer done a chest workout before because my chiropractor forbidden me because I have been too rigid. I will tell you ore about the workout later today. After training we went for lunch and I had a salad with shrimps, goat cheese, beets, pomegranates and soy beans. YUMMIE!

#COMEASYOUARE

yogaresa-31oral-b

Hej mina älskade vänner! Som ni vet så älskar jag min yoga och att få börja dagen med lite yoga gör hela mig lycklig! Det får mig att ha ett stort smile på läpparna hela dagen och får mig att tackla motgångar på ett bättre sätt. Förutom att yoga är grym träning och får min kropp att må bra så tränar jag även upp min självkänsla med den. Om jag känner mig osäker inför en middag där jag inte känner någon brukar jag köra ett yogapass innan, då känner jag mig stark och självsäker och vågar le och vara social bland nya människor.

Just nu gör jag ett samarbete med Oral-B som heter #comeasyouare och som uppmuntrar tjejer att vara som man är. Det behövs inte massa smink utan det finaste som finns är ett vackert leende och för mig är det yogan som får mig att le och som boostar min självkänsla. Det finns inget bättre smink i världen än ett leende. Det är den ultimata accessoaren – som funkar till alla outfits. Oral B 3DW ger dig ett skinande, vitt och vackert leende, så att du kan #comeasyouare.

English: Use google translate.

(Inlägg i samarbete med Oral-B)

BIRTHDAY PARTY #ANNCELO50

anncelo9anncelo4annceloanncelo6anncelo7anncelo2anncelo8anncelo3anncelo1

1. Jag och Annica. // 2. Jag och Anna. // 3. Vackra Villa Soludden. // 4. Chokladfontän. // 5. Vackraste utsikten! // 6. Middagssällskap av Aina, Daniel och Paow. // 7. Roséfontän (de gillade fontäner :D) // 8. Blondie & blondie. // 9. Birthday girl! <3

Hej mina hjärtan! Är lite trött idag då det blev en ganska sen kväll igår. Var på 50-års kalas för Annica och Marcelo tillsammans med fina Anna. De fyllde båda 25 år och bjöd in till en supertrevlig fest med middag, fyrverkerier och dans. Hade verkligen en supertrevlig kväll och träffade massa härliga människor!

Idag så får vi se om jag orkar träna något? Drack inget igår men sov 5 timmar inatt så kroppen är minst sagt lite seg. Men blir det inte träning så kommer det i alla fall bli en Power Walk. Eller om ni kanske kan peppa mig så jag kommer iväg för lite träning?! 🙂 Haha. Hur mår ni? Någon av er som ska fredagsträna? Puss, I

//Hi sweethearts! I´m a bit tired today when it became a rather late night yesterday. Was at a 50th birthday party for Annica and Marcelo. They both turned 25 and invited to a super nice party with dinner, good company, fireworks and dance. Really had a super nice evening! Today we’ll see if I can work out? Did not drank anything yesterday but slept 5 hours tonight so the body is a bit tired. Anyway I will at least do a power walk. How are you? Are you going to work out today? Love, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!