TIME TO WORK OUT

IMG_9674.JPGIMG_9671.JPGGod morgon mina hjärtan! Idag så har jag en sjukt jobbig dag! Först ska jag till frisören och sedan till Celina oh fixa mina naglar. Haha, inte så jobbig med andra ord, men väldigt behövlig! Ska bli så galet skönt att få det nyfixat då det var alldeles för länge sedan! Eftersom jag fortfarande är jetlag så får vi se om jag orkar träna efter jag fixat naglarna. jag har inte tränat på över 16 dagar! Hur galt är inte det! Tror ni jag kommer få träningsvärk efter första gympasset nu eller? Haha, men längtar faktiskt! Blir det inte idag så blir det imorgon. Hur går det för er? Tränar ni något? Har ni kommit igång efter sommaren? Vad tränar ni? Jag är sjukt nyfiken och vill ha lite inspo så berätta! 🙂 Puss, I

//English: Good morning sweet hearts! Today, I have a very busy and hard day! First I’m going to the hairdresser and then to Celina and fix my nails. Haha, not so hard in other words, but very needed! It will be so nice! Since Im still jet lag so we’ll see if I can work out after Ive done my nails. I have not trained for over 16 days! Do you think I will get muscle soreness after the first workout? Haha, I will but I love it! How is it going for you? Have you got started working out after the summer? What are you training? I’m so curious and want some inspo so tell me 🙂 LOve, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!