DAGENS LUNCHTIPS

Dagens lunch blev att plocka ihop en egen sallad inne på Östermalmshallen. Även superlätt och nyttig att göra själv hemma.

Varmrökt lax, fårost, avocado, rödbetor, blandsallad, körsbärstomat, paprika, rödlök. MUMS!

Man blir skönt mätt och håller sig länge då salladen innehåller mycket protein, bra fetter och långsamma kolhydrater.

Vad åt ni till lunch idag?

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!