SNART ÄR DET JUL

God Lördagsmorgon!

Sitter med en tallrikgröt, har på nyhetsmorgon i bakgrunden och njuter av denna härliga morgon. Idag ska jag till gymmet med mitt hjärta och sedan ska jag koreografera, maila, fixa och trixa med massa saker som jag behöver.

Har massa roliga saker på gång i den närmsta framtiden och nästa vecka kommer bli galen. Det är musikvideoinspelning, final i pepsichallange (yes jag gick vidare till final men har tyvärr inte fått den infon jag behöver för att möta juryn på tisdag så får se om jag ens kan gå :(), har mina vanliga tider för undervisning + en hel extra kväll men inbokade privatlektioner, sedan ska jag även med mina elever och jobba som coach på tävlingen nästa lördag. Fullt ös!

Dessutom fyller jag snart år och är inte långt kvar till min favoritmånad december. Wiii älskar julen!!! Få inte panik nu men det är typ bara 8 eller 9 veckor kvar till julafton. Wihoo! Sitter här och får lite julfeeling 🙂

Vad tycker ni om julen? Bra? Hemsk? Mysig? Jobbig?

RYGG RYGG RYGG

Körde ett grymt pass idag tillsammans med min vän Johnny. Han har haft svårt att få kontakt med Latissimus Dorsi (ryggmusklen) i tex chins och sittande rodd, så jag agerade PT och försökte guida honom till ett strikt utförande. Jag lyckades bra och han fick bra kontakt med Latissimus och aktiverade inte musklerna på armarna lika mycket.Kul kul 🙂

Dagens pass såg ut så här:

Uppvärmning: Rodd 2000 m på 10 min.

Chins: 4 set till utmattning

Sittande Rodd: 4 set till utmattning

In- och utåtrotation: 3 set X 12 på varje sida.

Rygglyft (Rulla upp och ner kota för kota): 15 X 2

Kramplyft med exentrisk fas: 3 X 10

MYSFREDAG

Har haft en underbart skön fredag. Sovmorgon, gympass, hämtat mitt utbildningsbevis På pt-school och nu fikar jag med min fina klassvän Malin.

mysfredag.

20111021-162709.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!