SLUT I RUTAN

Hej å hå i det blå!

Har precis käkat och duschat efter 5 timmars undervisning i sträck. Inte varje dag jag står och pumpar disco i 5 timmar. Haha snacka om att jag kommer vara en smula stel imorgon 😀

Dags att hoppa i sängen igen för att kliva upp på rep med Branded sedan möte och sedan ännu mera rep med Celina. Var det höstlov eller var det höstlov?!

Natti…

DAGENS LUNCH

Har en hektisk dag idag. Har precis kommit hem efter att ha repat med Celina, bästa teamet 😉 Vi ska göra en mycket rolig grej tillsammans som jag snart kommer berätta mer om. Snart ska jag iväg och undervisa workshops i 5 timmar i sträck men först lunch.

DAGENS LUNCH:

Omelett med tomat och kalkon + 1 valnötsbröd med Creme Cheese och kalkon. MUMS!

SISATA CHANSEN ATT VINNA EN SMARTSHAKER

Glöm inte anmäla er för att vinna en snygg Smartshaker från Fitnessgruppen…

Det enda ni behöver göra är att gå in på  www.fitnessgruppen.se och klicka på ”Gilla på facebook”-knappen och sedan berättar ni i kommentarsfältet nedan att ni gjort det. Glöm inte skriva mailadress så jag kan välja ut en vinnare som får shakern hemsickad. Lycka till!

(Drar en vinnare ikväll)

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!