HUNGRIG SOM EN WARG

God Morgon!

Har egentligen sovmorgon idag men vaknade i svältläge vid 7.00. Det roliga är att jag då käkade massa kvarg och yoghurt med musli precis innan jag gick och la mig och sedan vaknade jag även mitt i natten och var svin hungrig och fick gå upp och dricka en proteinshake. 😀 Haha det blir alltid så här så fort jag kört ett pass på min favoritapparat. Den gör mig hungrig!

Idag måste jag…

– Skicka iväg fakturor.

– Svara på massa mail.

– Koreografera klart alla koreografier till mina elever på Lidingö.

– Repa med Celina.

– Undervisa 5 timmar.

En helt vanlig onsdag med andra ord! Dags att sätta fart! Hörs senare…

1 TIMMAS CARDIO

Efter min PT-session idag tog jag och min bror 1 timmes PowerWalk i uppförsbacke på min favorit Cardiomaskin…

De 10 första minutrarna är jobbiga sedan går det lättare. Runt 20 minuter börjar man svettas som en gris och efter 40 min går benen av sig själv utan att man känner dem. Pissblöta klev jag och bror av efter 1 timme. Körde då en omgång med styrka för magen och sedan massa stretch.

Efter en stor portion Thaimat känner jag mig som en ny människa 🙂 Godnatt!

TISDAG

Sitter på mitt andra hem nu för tiden, center STAGE på Lidingö. Ska repa med Celina. Idag ska vi repa och Korra ett Markooliomedley. Party party.

Efter repen ska jag till mitt tredje hem, WorldClass Vasastan och ha PT session. 🙂

Nu blir det favoritkaffe i väntan på Celina 🙂

20111108-110212.jpg

20111108-110221.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!