FRUKOSTSTUND

God Morgon!

Har sovit som en stock mellan 24.00 och 8.30 så jag känner mig riktigt utvilad! Skönt! Nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro och laddar inför denna dagen. Ska först möta upp Celina på stan för att inhandla lite nödvändiga grejer för julgalan och sedan ska vi dra igång att repa in alla 500 koreografier vi ska kunna tills på onsdag då vi drar till Karlstad. Wihoo. Längtar! 🙂

Dagens frukost: Råg- och havregrynsgröt med kanel, blåbär/hallon, keso + 1 ägg.

SLITEN

Efter 6 privatlektioner och 2 timmars dansundervisning på raken med 30 min lunch är jag helt slut! Att undervisa är verkligen jätte roligt men oj så mycket energi man måste ge och speciellt när det är privatcoach.

Sitter på tåget hem och känner mig inte fräschast i stan 😀 haha sliten, slitnare Ida!

20111119-182839.jpg

TIDIG MORGON

God morgon!
Känns sådär bra att ställa klockan på 06.00 en lördag. Men jag flög upp ur sängen pigg och glad och sitter nu på tåget på väg till Gävle där jag ska undervisa och hålla i privat coach hela dagen. Ser jag fram emot!

Nu dagens frukost. Proteinshake med havregryn…

20111119-072214.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!