KÄRT ÅTERSEENDE

Har lekt med Natasha hela dagen. Först fikade vi och pratade ikapp allt som har hänt när vi inte träffats och sedan kollade vi lite i affärer innan vi gick hem till mig och käkade lunch. Vi köpte med varsin nybakad valnötsfralla och käakade den med cremecheese och kalkon och stekt ägg. Haha precis som den gamla goda tiden på Balettakademien. Jag och Natasha satt alltid med varsin brödpåse på lunchen 😀

Mycket trevlig dag med min fina vän. Nu ska jag sätta på mig träningskläderna och PT-tröjan och dra till WorldClass på jobb.

FÖRMIDDAGSFIKA PÅ G

God Morgon!

Har sovit som en stock hela natten. Helt utmattad! Känner att det inte är helt ok i min kropp, då den nog är rejält överansträngd + att jag är lite förkyld och att om jag inte skärper mig så kommer jag bli sjuk. Ajaj inte bra! Måste ta hand om den!

Idag ska jag träffa Natsha på en förmiddagsfika. Är van att träffa den tjejen varje dag 8 timmar om dagen, då vi gick i samma klass på Balettakademien under 3 år. Men nu träffar jag henne nästan aldrig tyvärr så nu är det dags att ta igen 🙂

Tasha & Wargen <3

UNDERVISNING

God kväll!

Är på väg hem efter att ha undervisat 5 timmar i sträck! Ingen lek det vill jag säga. Helt slut är jag! Nu ska det bli skönt att få komma hem och vräka i mig mat! Är hungrig som en Warg! 🙂

Bild från en av dagens lektioner… The killerstretch 😉

20111205-214158.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!