I väntan på en klient befinner jag mig nu på löpandet och kör intervaller. Satan vad jobbigt! 40 minuter, LET’S GO!
Svar på kommentar…
Hej Ida! Har du ngt recept på cremecheesen , tänkte om du gjorde den själv, lr vilken sort köper du i affären?? Tänkte nämligen bjuda hem mina kusiner på lite fika i v och tänkte då bjuda på Fazers finncrisp och riskakor med cremecheese,avokado och paprika som ett tilltugg till mina hemmagjorda RAW FOOD nötkakor!! (mix av hasselnöter, sötmandel, dadlar och ägg)
Det låter väl som en nyttig och god fika om man själv aldrig äter och inte gillar sötsaker?! Lr har du ngt annat gott och nyttigt tips så dela gärna med dig ?!:)
Kramar carro
SVAR: hej Carro! Jag skulle vilja göra min creamecheese själv men tyvärr finns det ej tid eller ork för det. Jag brukar köpa Philadelphias eller ICAs naturella cremecheese, funkar bra det med. Vad gott det lät, skulle gärna komma hem till dig på fika ð Ska jag bjuda på någon nyttig fika så blir det nog någon LCHF-variant. Min Favorit är Kokostoppar. Här kommer mitt recept.
WARGENS KOKOSTOPPAR
2 ägg, 50g smält smör, 200g kokosflingor, 1-2 skopor proteinpulver (jag har använt Cookies and Creme smak.)
Gör så här: Blanda ihop allt och rulla till små bollar. Grädda 10-12 min i 175 grader. Vill man ha det extra sött så kan man doppa dem i mörk smält choklad ð
Hoppas ni hade det trevligt. Kram Ida
God morgon!
Direkt när jag kom tillbaka till Stockholm igår så Drog jag och hjärtat en sväng till gymmet.
Efter det visste jag att vi skulle göra en överraskning för att fira 1 år men visste inte vad? Tillslut visade det sig att vi skulle till Yasuragi Hasseludden och övernatta. Har haft det helt underbart! Badat, bastat, yogat, mediterat, käkat och bara glidit omkring i morgonrock. HUR MYSIGT SOM HELST ❤