PROMENAD IDAG?

God Morgon!

Har precis fått i mig frukost och är nu redo för denna dag. Fast jag gått och lagt mig sent de två senaste dagarna så har jag ändå vaknat upp runt 7.00. Det har börjat bli så ljust ute på morgonen och jag är väldigt känslig med det. Måste skaffa mig en grym ögonbindel 😀

Har i alla fall fått i mig frukost och ska göra mig i ordning för att först gå ut på en promenad och sedan möta upp min vän Dan på en morgonkaffe. Mysigt!

Vill utmana er alla att ta en härlig söndagspromenad idag. Minst 40 minuter ute i det härliga vintervädret! Vilka är på?

1 TIMME KONDITION

Härlig lördag. Var kvar en stund och lekte med mina små kusiner. Sedan blev det gymmet…

– Tränade först min mosters man.

– Sedan körde jag kondition. 10 min på crosstrainern + 50 min på det pendlade löpbandet. Wihoo. Snacka om att jag kommer vara hungrig ikväll. Haha blir jag alltid efter att ha tränat kondition.

Ikväll blir det Mello tillsammans med Sanna och massvis med mat! Måste också säga åt er att heja på mina fina vänner i LOVE GENERATION som ikväll kommer rocka på scenen! HEJA HEJA HEJA!

GODMORGON

God morgon!
Är hemma hos mina kusiners familj och har sovit här. 7.00 var det Bolibompa så då var det bara att vakna 🙂 Mysigt tycker jag!

20120218-073430.jpg

Idag ska jag träna. Tror det kommer bli gymmet och ben styrka.

Någon sv er som tänkt lördagsträna?

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!