Okategoriserade

ETT HÄRLIGT BENPASS

20140613-090931-32971756.jpg

God Fredag mina fina vänner! Sitter och äter frukost och har grov träningsvärk i både över och underkropp. Wohoo, känns så underbart efter att ha varit träningsvärksfri i snart 2 veckor.

Igår körde jag ett härligt benpass. Gårdagens pass såg ut så här…

Uppvärmning: Jogg till gymmet + 20 squats med 20kg.

– 20 utfall med skivstång 30kg X3

– 12 höftlyft med skivstång 55kg X 3

– 10/sida enbensmarklyft 20kg X 3

Superset: 12/sida enbensbenpress 70kg + 10 benspark 30kg X 3

Superset: Wargens buttspecial i Cable Cross (Ska filma den till er någon dag) + Upplyfta Höftlyft med 20kg

Gick hem med 2 spagettiben och idag är de minst sagt lite möra. GÖTT!

Idag jobbar jag fram till lunch och efter det har jag en plåtning och intervju med tidningen SOLO och ikväll är det träningsevent på House Of Shapes med Alexandra och Hannah. Wohoo vilken fredag!

 

VINN NYA SAMSUNG GALAXY S5

Det är torsdag och YOUTUBEDAG!

Nu mina vänner har jag den grymmaste tävlingen på min youtubekanal tillsammans med Samsung. Någon av er har nu chans att vinna en helt egen ny Samsung Galaxy S5. Jag har en egen och den har grymma träningsfunktioner med bla. pulsmätare och timer och kameran i denna mobilen ska vi inte ens prata på?! SÅ galet bra! Wohoo. Dessutom har ni även chans att vinna er helt egen youtube produktion.  HUR COOLT?! Tävlingsreglerna hittar ni i filmen nedan + ett grymt träningspass som är perfket att göra under semestern.

Ni har väl inte glömt att prenumerara på min youtubekanal? – PRENUMERERA HÄR!

Ni hittar tävlingsreglerna i skrift under videoklippet om ni går in HÄR.

VINNARE AV BRAUN SILK-ÉPIL SKINSPA

braun silk epil

Nu mina vänner har jag valt en lycklig vinnare av alla tävlande om att vinna en Braun Silk-épil Skinspa. Vinnaren heter… MALIN och här kommer hennes motivering…

”Hej Ida! Vilken rolig tävling, perfekt inför sommaren med alla dess festligheter.

Jag suktar efter Braun Silk-épil Skinspa varje gång den kommer på TV och tänker att “en dag ska jag unna mig den”.
När man har varit singel länge så måste man jobba med självförtroendet varje dag, då den där extra bekräftelsen som en partner ger inte finns där. Mitt sätt att göra det på är att känna mig ren och fräsch, att ta hand om sig!
Däremot blir det tajt i den lilla studentbudgeten när man vill unna sig lite dyrare saker…. Så att vinna en Silk-épil och skämma bort sig själv (och kanske få en härlig sommarflört) vore ju verkligen en höjning i självförtroendet! Självförtroende, skratt, kärlek. Så ska min sommar se ut!
Tack för en bra blogg! Malin”

STORT GRATTIS och du kommer bli kontaktad via mail snart så håll koll 🙂

MEN det finns fortfarande chans att vinna detta härliga kit + att ni även kan vinna er drömupplevelse (upp till 10 000kr) så glöm inte bort den tävlingen som avslutas nästa vecka. Tävlingsreglerna hittar ni HÄR.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!