Okategoriserade

JULY WANTIES

nelly wanties1. Sweater – HERE // 2. Watch – HERE // 3. Top – HERE // 4. Shoes – HERE // 5. Sports top – HERE // 6. Tights – HERE // 7. Kettlebell – HERE

Alltså jag är så shoppingsugen så det är helt galet! Satt i flera timmar igår och kollade webbshopar. Ska klicka hem lite nya kläder när jag sitter på tåget hem till Stockholm senare idag. Wohoo. Nu när man fått lite färg tycker jag det är så snyggt med gulgrönt och det gör den bruna huden ytterligare lite brunare 😀 haha, inte helt fel. Mina favoriter ovan är 5 och 6. SÅ snygga! Sedan funderar jag även på att klicka hem en kettlebell då den är så användbar till hemmaträning!

I´m in a crazy shopping mood! Checked webshops for several hours yesterday and I will order some new clothes later today. Wohoo. I really like yellow-green now in the summer because it makes my brown skin looks even browner! 🙂 My favorites above is 5 an 6 and I really want to order a kettle bell because it´s so useful for home training!

 

SWEATY WEEK

DELTAGARE VECKANS UTMANING20140712-115634-42994174.jpg20140712-115635-42995275.jpg

http://jjennaa.blogg.se/

http://sarahadolfsson.wordpress.com/

http://sofienordberg.se/

http://ffannyelgstrand.blogg.se/

http://linneastockholm.blogg.se/

http://elinth.myshowroom.se/

http://emmaslivsstil.blogg.se/

http://www.superhealthy.blogg.se/

http://byellenforsberg.blogspot.se/

http://ffitnessfood.blogg.se/

http://sofiahager.wordpress.com/

http://tildepennhage.devote.se/

http://ericacatherine.blogg.se/

http://amandajohans.forme.se

http://knutlisa.tumblr.com/

http://beautifullife.forme.se/

Bilderna är tagna från vår hashtag #wargpower på instagram så vill ni följa någon av alla grymma på tjejer på bilderna ovan hittar ni dem där 🙂 // All pics is from our hashtag #wargpower on instagram. If you want to follow someone of the girls on the pictures you will find them there.

Grymt jobbat i denna veckans utmaning alla ni som varit med! Hoppas ni haft en riktigt svettig vecka? Imorgon kl 7.00 kommer en ny lite annorlunda utmaning upp som jag hoppas att ni alla är på 🙂 //Hope you had a sweaty week everyone of you who participated in this weeks challenge! Tomorrow 7.00 a new challenge coming up so be ready! 🙂

 

 

 

VACKRA FUCKING ÅMÅL

20140712-122353-44633729.jpg

Top – HERE // Shorts – ZARA // Shoes – HERE

För er som inte vet så kommer jag från lilla staden Åmål. Varje gång jag berättar det för någon i Stockholm så får jag höra ”Haha Fucking Åmål” och så skrattar de och vill att jag ska skratta med. Hmmm… efter snart 8 år är jag minst sagt lite trött på att försöka skratta med!

Många förknippar Åmål med en grå liten stad som är skabbig och ful och där alla pratar skit om alla, men nu ska jag berätta för er att filmen ”Fucking Åmål” är inte inspelad i Åmål utan i Trollhättan och att Åmål faktiskt är en väldigt vacker stad och speciellt på sommaren! Åmål har faktiskt blivit utsedd till Sveriges vackraste stad och Världens näst vackraste stad. Haha det ni!

Nu tänker jag inte påstå att jag skulle vilja bo här året om då det i min smak är en för liten stad, men jag är väldigt glad att jag kan komma tillbaka till denna vackra stad ibland och hämta energi. Bilden ovan är tagen på mamma och pappas sommarställe som är hur fint som helst . Ligger på en udde utanför Åmål med 20m till vattnet (Vänern). Kan ej bli mycket bättre!

Picture from my mom and dads summerhouse in Åmål. Love to be here and I love the swedish summer.

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!