Okategoriserade

NYTT BOOT CAMP I SLUTET AV OKTOBER

dag2

Sitter och förbereder sista veckans Boot Camp. Helt sjukt att det snart gått hela 5 veckor och snart är 15 svettiga träningspass avklarade? Tjejerna som är med har verkligen slitit som djur och wow vilken utveckling de har gjort! Jag har fått flera förfrågningar om när ett nytt camp startar och jag kollar just nu på att dra igång med en gång jag kommer hem från Marbella dvs i slutet av oktober och fram.

På mina camps har jag ett väldigt begränsat antal platser då jag vill lägga ner mycket tid och ha stenkoll på var och en som är med, så det blir mer som en PT istället för gruppträning.

Det här ingår:

– 30 min Konsultation med personlig målsättning där man träffar mig på ett personlig möte.

– 15 träningspass/veckan med mig. (3 pass i veckan under 5 veckor)

– Vägledning av träningsupplägg utöver passen man kör med mig.

– Kostcoach och matdagbok.

– Kostföreläsning och goodiebag.

Fokus på träningen kommer ligga på styrka, uthållighet och att tona kroppen. Har ännu ej bestämt exakt tid men funderar på tis-tor kl 19.30-20.30. Kom gärna med önskemål på tid?

Som jag sa kommer det vara väldigt begränsat med platser (max 10pers) så är man intresserad kan man redan nu göra en intresseanmälan eller anmälan på pt@idawarg.com

English: Planning the last weeks of boot camp. Cant´t believe how fast these 5 weeks have past? Having a great time with my girls at the camp and they really working hard and they´ve made a great progress. Thinking of starting a new camp when I´m back in Sweden after my training trips. 

LOVE HÖSTKLÄDER

höst1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE // 6. HERE // 7. HERE

Jag blir alltid så shoppingsugen under hösten. Älskar höstkläder och jag älskar svart och guld! Ovan ser ni mina favoriter just nu och kommer förmodligen klicka hem endel av det 🙂

English: I always get in a shopping mood in the autumn. Love autumn fashion and I love black and gold! Above you can see my favorites right now and probably I will order some of it 🙂

 

DAGENS PERSONLIGA 20 SEP 2014 – WONDERFUL DAY

IMG_8387.JPGIMG_8339.JPGIMG_8341.JPGIMG_8344.JPGIMG_8342.JPGIMG_8343.JPGIMG_8340.JPG

Bilder från min kamera från Blog Awards. Tack till Hussein (@husssseinali på instagram) som fixade mitt hår fint och tack till Dry Lake som stod för den vackra klänningen. // Pictures from my own camera from Blog Awards. Thank you to Hussein (@husssseinali on instagram) for making my hair so beautiful and to Dry Lake for the beautiful dress.

Underbara lördag är här och jag har inget planerat och det känns så sjukt skönt! Har suttit och jobbar hela förmiddagen framför datorn med en kopp kaffe och riskaka med mandelsmör. Solen skiner som aldrig förr ute så får nog bli en långpromenad runt älskade Djurgården följt av en lunch. Sedan får jag se om jag kör ett träningspass idag? Har lite träningsvärk sedan igår och har känt mig kraftlös då jag käkat dåligt de senaste dagarna pga mycket jobb. Så sjukt hur kost kan påverka. Missar jag ett mål så känner jag mig med en gång lite svagare. Men ska äta ikapp och ta dagen som den kommer.

Ska ni träna idag mina vänner?

English: Wonderful saturday is here and I have nothing on my schedule which feels awesome! Been working all morning in front of the computer with a coffee and a rice coockie with almond butter. The sun is shining and I think I will take a power walk around Djurgården and then I will see if I go for a workout later today? I´m a bit sore since yesterdays workout and I have felt powerless when I´ve eaten bad because a lot of work. One missed meal affects me a lot and I feel so much weaker. But today I will try to eat a lot and I will take the day as it comes. Should you train anything today?

 

 

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!