Okategoriserade

GOOD MORNING

IMG_7031.JPG

God morgon mina hjärtan! Sitter här med den sjukaste träningsvärken i rumpan. Var på gymmet själv igår och körde och jag fick typ krypa hem efter 😀 haha. Gick riktigt bra och känner att jag fick grym kontakt. Träningen har gått mycket bättre efter att jag besökte min naprapat Kjersti förra veckan. Kände mig riktigt låst i kroppen efter alla flygresor, men efter Kjerstis behandling så känner jag mig som en ny människa, hon är bara BÄST! Bor ni i Sthlm och behöver en naprapat så kan jag varmt rekommendera henne – ni hittar henne HÄR! Nu ska jag iväg på möte och planera Thailandresan tillsammans med Josefine och Anna. Bara 13 dagar kvar tills vi åker nu och jag längtar så sjukt mycket! Hörs senare! Puss, I

(Sedan vill jag också bara säga då det är många som frågar om tävlingen om Nikon kameran… Den är avslutad och jag har skickat in mina 3 favoriter (fast det var så svårt att välja så jag valde 4st) och nu kommer Nikon att välja en av de jag skickade in. Kommer posta vinnaren så snart jag vet så håll ut :))

//English: Good morning sweeties! My butt is so sore today after yesterdays leg and butt workout. I got so good contact and my training. The training has gone much better after I visited my chiropractor Kjersti last week. Felt really locked in the body after to much traveling, but after Kjerstis treatment, I feel like a new person! She is just the best! Now I will go on a meeting with Josefine and Anna and plan our workout trip to Thailand. talk to you later. Love, I

THE PERFECT DAY

chill-day3chill-dayIMG_6932.JPGchill-day1chill-day2

Hej vänner! Jag hade världens bästa dag igår tillsammans med min fina vän Natasha. Först tog jag en power walk från stan till Hornstull där jag mötte upp Natasha för att gå och luncha vid vattnet på ett ställe som heter Loopen. Så himla fint väder och så trevligt! Tog en grekisk sallad. Blir alltid sugen på grekisk sallad när det är varmt ute, måste vara för att den är så salt. Efter det så åkte vi in till stan, köpte varsin choklasmoothie och shoppade. Alltså LYCKA! Shopping och choklad, ja ni hör ju! Haha! Vi handlade smink, skor och kläder. Tänkte visa er allt i en haul i veckan 🙂 Nu ska jag käka lunch och sedan dra och träna så vi hörs senare! Puss, I

//English: Hi sweeties! I had the best day ever with my friend Natasha yesterday. First I took a power walk to Hornstull where I met Natasha for lunch by the sea. SO nice! I had a greek salad and I always hungry on a Greek salad when it´s warm outside, must be because it´s salty. After that we bought chocolate smoothie and went to the city for some shopping. Shopping and chocolate smoothie is pure happiness! Haha! We bought makeup, shoes and clothes. Will show you everything in a haul later this week. Now I will eat some lunch and then going for a workout. Talk to you later! Love, I

YOGA WEEK

IMG_6753.JPGIMG_6751.PNGIMG_6754.JPG

God morgon mina älsklingar! Hoppas ni njutit av denna yogaveckan? Hur har det gått för er? har ni kört yoga varje morgon? Ovan ser ni mina favoritbilder från #wargpower denna veckan och idag kommer en ny underbar utmaning upp på min youtubekanal så glöm inte prenumerera HÄR! Det kommer bli ett efterlängtat överkroppspass som ni kan köra hemma. Riktigt bra pass om jag får säga det själv 🙂 Haha. Puss, I

//English: Good morning sweeties! Hope you have enjoyed this yoga week? How was it? Have you been doing yoga every morning? Above you can see my favorite pics from #wargpower this week and today I will post a new wonderful challenge on my youtube channel so do not forget to subscribe HERE! It will be a upper body workout you can do at home and it´s really good 🙂 Love, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!