Okategoriserade

HAUL CHIQUELLE

chiquelle-haul

God morgon mina finisar! Nu har jag varit i farten och shoppat lite igen. Jag älskar verkligen höstkläder och går crazy under hösten 😀 Haha. De här sakerna var riktigt fina faktiskt och kommer nog användas flitigt under hösten. Hoppas ni gillar videon 🙂 Senare idag kommer gårdagens träningspass upp på bloggen så håll koll. Puss, I

Kolla på videon HÄR!

//English: Here is a new shopping haul video. (In swedish) Love, I

INSTAGRAM @IDA.WARG

IMG_7641.JPGIMG_7642.JPG

FOLLOW ME ON INSTAGRAM @IDA.WARG

Hej mina älsklingar! Ni flesta vet säkert redan att jag har en instagram men för er som missat det så heter jag @ida.warg och ni får gärna följa mig. Där hittar ni uppdateringar som jag inte lägger på bloggen både träning, outfits, quotes och inspirerande bilder. Själv älskar jag instagram och att kolla på vackra bilder. Men vad gillar ni? Vad skulle ni vilja se på min instagram? Har aldrig bett om feedback på den så ni får gärna tipsa om vad ni skulle vilja se mer/mindre av? Puss, I

//English: Hi sweeties! For those of you who didn´t know you can also follow me on instagram as @ida.warg where you can find training, outfits, quotes and inspiering pictures. I love instagram and to look at beautiful pictures. But what do you like? What would you like to see on my instagram? Give me some tips? 🙂 Love, I

UPSIDE DOWN

up-side-down

God morgon mina älsklingar! Hoppas ni sovit gott! Vad gillar ni bilden ovan? Själv gillar jag bäst mitt ansiktsuttryck 😀 Haha, bjuder på den! Nu kan jag säga er att jag börjar få riktig resfeber! Vi åker liksom om 3 dagar?! OMG! Så mycket som ska fixas innan + att jag ska hålla i ett event på lördag. Ni kommer väl? Kommer hålla i ett 21 min långt träningspass med egen kroppsvikt och lite pulshöjande. Man kör helt på sin egen nivå och dagsform så bara att komma och hänga med oss 🙂 Wohoo.

I måndags var jag i alla fall och körde ben och har fortfarande träningsvärk! Ni kan se passet nedan. Sedan var jag hos min naprapat Kjersti i tisdags och knakade loss och fick massa massage. Kände att så mycket släppte så tog en vilodag igår för att inget skulle åka snett igen men idag jäklar ska jag köra ett pass. Men för er som behöver en grym naprapat i Stockholm, gå till Kjersti! Hon brinner för sitt jobb och det märks! Ni hittar henne HÄR!

//English: Good morning sweeties! Hope you slept well? Do you like the pic above? I specially like my face 😀 haha! Im a bit stressed because we are going to Thailand in 4 days!!! OMG so much to do before leaving but I will make it! Anyway, this monday I did a leg workout at the gym and Im still sored! You ca see the full workout below. Love, I

10 min power walk 15% incline

12 squats smith X 6

10 lunges smith X 3

12 donkey kicks cable cross X 4

10 leg curls cable cross X 4

10 hip lifts with weight X 4

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!