Okategoriserade

#WARGPOWER

IMG_9239.JPGIMG_9238.JPGIMG_9238.JPGGod morgon mina hjärtan! Hur är läget? Här njuter jag av sista dagen på denna magiska ö och taggar för en 40 timmars resa hem imorgon. Ska faktiskt bli skönt att komma hem till Sverige igen och tro det eller ej så längtar jag efter kylan! Det har varit skönt med värme men alltså nu får det vara nog 😀 Haha. Här ovan ser ni alla magiska bilder i veckans #wargpower på instagram. Så sjukt grymma är ni! Kommer ta en paus från veckans utmaning nästa vecka då jag fortfarande inte får upp någon video med detta wi-fi men nästa vecka drar vi igång som vanligt så spara energi och tagga till! Puss, I

//English: Good morning my sweet hearts! How are you? I’m enjoying the last day on this magical island and getting ready for a 40-hour trip home tomorrow. Should actually be nice to come home to Sweden again and believe it or not, I long for the cold! It has been nice with the heat but then now it is enough 😀 Haha. Above you can see all the magical images in this week #wargpower on instagram. You are the best! Will take a break fromthis week’s challenge” next week when I still can´t upload any video with this wi-fi but next week we will start as usual with tha challenges. Wohoo. Hope you are excited! Love, I

LAST DAY ON OUR WORKOUT CAMP

IMG_9118.JPG

God morgon hjärtan! Nu är det sista dagen på detta 10 dagars träningcamp och jag kan inte fatta hur snabbt det har gått? Vi har yogat 1,5 timme varje morgon, jag har haft personliga kostrådgivningar med alla deltagare, vi har haft teknikträning i squats, chins, marklyft, core mm. kört 15 svettiga träningspass med allt från thai boxning, crossfit, styrketränibg och cardio, käkat god mat, tagit power walks, druckit smoothies och skrattat massor. Idag åker ded flesta hem medan vi instruktörer har 1,5 dag kvar på Koh Tao för att njuta och vara lite lediga. Så härligt! I min hjärna är det fortfarande sommar i Sverige… har jag fel? Hur är vädret i Svergie? Här är det 35 grader varmt och sol, kommer jag få en höstchock när jag kommer hem? Behöver man jacka på sig? Haha. Puss, I

//English: Good Morning sweet hearts! Today is the last day of this 10 day training camp and I can not believe how quickly it has gone? We have been doing Yoga 1.5 hour every morning, I have had personal nutrition counseling with all participants, we have had technical training in squats, chins, deadlifts, core, running 15 sweaty workout with everything from thai boxing, crossfit, weight lifting and cardio, ate good food, taking power walks, drinking smoothies and laughed a lot. Today most of the participants go homes while we instructors have 1.5 days left on Koh Tao to enjoy and be a little vacant. So lovely! In my mind, it is still summer in Sweden am I wrong? How is the weather in Sweden? Here it is 35 degrees and sun, is it cold in Sweden? Do I need a jacket? Haha Love, I

OWN YOUR EXPRESSION

casall1casall3casallcasall4

Tights & Top from Casall.

Hej mina finisar! Nu ska vi prata lite träningsmode då det för mig är en väldigt viktig del i träningen. För mig är det inte bara viktigt att träningskläderna ska sitta bra utan jag vill även känna mig snygg. I vardagskläder älskar jag svart men när det kommer till träning så gillar jag galna mönster och färger och snygga träningskläder höjer alltid min motivation extra mycket! Just nu hyllar Casall det personliga uttrycket med 7 sjukt snygga tights. Alla har helt olika stilar och ovan kan ni se ett par av mina favoriter. Jag bara älskar den lila och oranga färgen tillsammans och WOW vad Casalls tights sitter bra! Jag har alltid problem med att tightsen åker ner i grenen men de här sitter som ett smäck!

HÄR kan ni se alla tightsen. Vilken är er favorit?

//English: Use google translate.

(I samarbete med Casall)

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!